Aller au contenu Aller au menu principal Aller à la recherche

University of Burgundy

Academic administration

The Management Team

Alain Bonnin
President of the University

Alain Helleu
General Secretary of the University

Pierre Ancet
Vice President / Cultural policies

Valentin Gomes
Vice President / Student life and student democracy

Gilles Brachotte
Vice President / Technological and vocational education

Dominique Delmas
Vice President / Finance, budget and investment

Jean Suisse
Vice-President / Buildings, sustainable development and strategy of regional campuses

Christelle Serée-Chaussinand

Student Vice President / Education and student life council

Julia Vaissié-Biscaye
Student Vice President / Academic council

Suivez-nous : Suivez nous sur Facebook Suivez nous sur Google + Suivez nous sur Twitter Suivez nous sur Viadeo uB link, le réseau social de l'université

bandeau-SiteAnglais