Aller au contenu Aller au menu principal Aller à la recherche

University of Burgundy

Academic administration

The Management Team

Alain Bonnin
President of the University

Marie-France Mathieu
General Secretary of the University

Pierre Ancet
Vice President Culture and arts

Kévin Garnier
Vice President Student and sport life

Gilles Brachotte
Vice President Technological and Vocational Education

Dominique Delmas
Vice President Finance, Budget and Investment

Jean Suisse
Vice-President in charge of buildings, sustainable
development and strategy of regional campuses

Christelle Serée-Chaussinand
Vice President Schools liaison, careers advice
and student achievement

Jean Guzzo
Vice President Business partnerships
for research and education

Pascal Neige
Vice President for research

Stéphanie Grayot-Dirx
Vice President Human resources

Alexandre Fournier
Vice President Digital campus, information systems
and learning centers

Frédéric Debeaufort
Vice President
Coodination between education and research

Samuel Mercier
Vice Président Internationalization
Head of international affairs

Louis de Mesnard
Vice President Board of Governors

Pascal Neige
Vice President Scientific Council

Jean-Jacques Boutaud
Vice President Education and student life council

Grégory Wegmann
Special advisor to the President
In charge of training programs and control

Dorian Colas Des Francs
Student Vice President Education and student life council

Suivez-nous : Suivez nous sur Facebook Suivez nous sur Google + Suivez nous sur Twitter Suivez nous sur Viadeo uB link, le réseau social de l'université

bandeau-SiteAnglais